  • Data: 2020-01-03 12:07:16
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Rozumiem, że poprawną odpowiedzią miało być "z marży odsetkowej"? :-)

    I tak, i nie. Bo marza odsetkowa niby widac jaka jest - zerowa :-)

    Ale nominalne odsetki duzo rozne - oczywiscie na korzysc kredytu.

    Wiec z czego bank zyje ... po miesiacu kredytobiorcy wplaca pierwsza
    rate, i bank moze pozyczyc nastepnym. I zgarnac kolejne odsetki.

    A tego czasu kolega Z w swoim liczeniu nie uwzglednia.

    J.