  • Data: 2020-01-03 12:11:41
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e0e4e8a$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-01-02 o 19:37, J.F. pisze:

    >To przyjmijmy że nie liczę odsetek a koszt kredytu.
    >Czyli różnicę między sumą wszystkich rat a wypłaconym kredytem.

    Przy 5 letnim kredycie to nie jest najlepszy sposob liczenia.

    Oczywiscie do porownania kilku ofert z rownymi ratami jest wlasciwy
    ... ale nie liczmy procentow z tego, bo będą złe :-)

    >Ja liczę a nie ktoś mi coś oferuje poparte jakimiś dziwnymi
    >obliczeniami typu "ubezpieczenie wliczone w sumę kredytu"
    >Po co bić tą/tę ;-) pianę

    Hm, musialbys szczegoly podac - bo chyba wlasnie niewlasciwe bedzie
    jak uslyszysz "rata od kredytu 200zl ... no i ubezpieczenie 30".
    A tak, to dostaniesz kwote razem.

    A potem i tak trzeba popatrzec na RRSO i stwierdzic "u tych lichwiarzy
    nie" :-)

    J.