  • Data: 2008-01-09 20:44:59
    Temat: Re: 16.000 zł - w jaką lokatę zainwestować ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Hołda napisał(a) w wiadomości: ...

    >Lokata na 3 lub 6 miesięcy to może być strzał w kolano. Inflacja
    >podskoczy i zostaniesz z lokatą oprocentowaną poniżej inflacji.
    >Ciężko teraz wymyślić jakąś dobrą inwestycję. Giełda: kicha, lokaty:
    >kicha. Sam bym chętnie przeczytał jakiś mądry pomysł.

    Złoto przez ostatni rok ok. 35%. Ale już chyba na górce, mimo, że są
    prognozy, że może przekroczyć 1000$/uncję.
    Obligacje węgierskie? Ale jeżeli HUF spadnie względem złotówki to też kicha.
    Zostaje jakiś rachunek "oszczędzający" np. 5% (netto 4.05%)? BZW WBK,
    Polbank. Jest jeszcze "Getin dla zamożnych" czyli rach. oszczędnościowy
    w Noble ale tam wejściówką jest chyba 100kPLN no i na grupie narzekano
    na kompetencje obsługi w Getin i Noble...

    Arek