  • Data: 2009-08-07 21:30:19
    Temat: Re: 2. Miejsce w depozytach
    Od: " finder24" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po przeczytaniu kilku postow na grupie postanowilem swoje oszednosci
    > zlozyc w Eurobanku. Jednak nie chce lokowac tam srodkow, ktore nie beda w
    > 100% gwarantowane przez BFG wiec chcialbym reszte kasy ulokowac w innym
    > banku. Stąd też pytanie, który Bank z rzeczywistym oprocentowaniem jest na
    > 2.miejscu
    > (kwota 100.000 PLN wiec optymalna w OF odpada)

    No ja bym Ci polecił właśnie optymalną, bo można to zrobić bez wychodzenia z
    domu. Jest sposób żeby obejść ograniczenie z jedną lokatą. Otóż, składasz
    wniosek na jedną lokatę optymalną na max. kwotę. Nie wiem nawet ile ona
    wynosi, ale to już inna bajka. I dalej, składasz takich wniosków ile chcesz.
    Do czasu gdy nie wpłacisz żadnych pieniędzy na którąś z wnioskowanych lokat,
    to cały czas masz możliwość otwierania nowych. W ten sposób możesz
    rozdysponować całe 100 patyków na kilka lub więcej lokat. Z tego co piszą
    wniosek ważny jest 2 tygodnie.

    finder24