eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPietno dla MultiRe[2]: Pietno dla Multi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!newsgate.pl
    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re[2]: Pietno dla Multi
    Date: 8 Apr 2003 13:11:31 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 42
    Message-ID: <1...@g...pl>
    References: <b6u9gc$div$1@news.onet.pl>
    Reply-To: Konlin <k...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1049800291 29031 192.168.240.245 (8 Apr 2003 11:11:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2003 11:11:31 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.62q) UNREG / CD5BF9353B3B7091
    X-Received: from localhost (egg12.ict.pwr.wroc.pl [156.17.42.52]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id E3DB672ADA for <p...@n...pl>;
    Tue, 8 Apr 2003 13:11:01 +0200 (CEST)
    X-Received: from localhost (egg12.ict.pwr.wroc.pl [156.17.42.52]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id E3DB672ADA for <p...@n...pl>;
    Tue, 8 Apr 2003 13:11:01 +0200 (CEST)
    X-Received: from localhost (egg12.ict.pwr.wroc.pl [156.17.42.52]) by kogut2.o2.pl
    (Postfix) with ESMTP id E3DB672ADA for <p...@n...pl>;
    Tue, 8 Apr 2003 13:11:01 +0200 (CEST)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235221
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Witek,

    Tuesday, April 8, 2003, 12:49:46 PM, you wrote:

    W> 1. a dlaczego nie zadzwoniłeś na multi-linie ?

    Ostatecznie zadzwonilem.

    >> Druga zolta kartka za rozpatrywanie reklamacji - 90 dni!

    W> 1. to jest maksymalny czas, 2. po przyjęciu reklamacji transakcja
    W> jest wycofana, do czasu jej rozpoznania.

    W takim razie pietno dla operatora ze o tym ani slowem nie wspomnial.

    >> Jak
    >> przypomnialo mi sie to co na grupie pisaliscie o Citi ze taki cos
    >> zalatwiaja od reki to mi sie noz w kieszeni otwiera.

    W> Oj, nie do konca. Nie wiem czy w citi maja jakies druczki reklamacji, bo do
    W> głowy mi nie przyszlo zeby iść składać reklamacje do oddzialu... W citi po
    W> złożeniu reklamacji kwota jest _warunkowo_ anulowana az do momentu rozpoznania
    W> reklamacji. Później zazwyczaj przysyłają formularz z koperta zwrotna
    W> (identycznie jak w multi).

    To juz tak poza konkursem - na czym polega rozpoznawanie takiej
    transakcji? Jak bank odroznia te faktycznie moje od fraudow w
    przypadku dostepu np. do platnych serwisow? Bo w przypadku sklepu
    zawsze jakis tam slad jest w postaci adresu dostawy.

    Pzdr
    Konrad Inglot


    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1