eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPietno dla MultiRe[2]: Pietno dla Multi
  • Data: 2003-04-08 11:11:31
    Temat: Re[2]: Pietno dla Multi
    Od: k...@g...pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Witek,

    Tuesday, April 8, 2003, 12:49:46 PM, you wrote:

    W> 1. a dlaczego nie zadzwoniłeś na multi-linie ?

    Ostatecznie zadzwonilem.

    >> Druga zolta kartka za rozpatrywanie reklamacji - 90 dni!

    W> 1. to jest maksymalny czas, 2. po przyjęciu reklamacji transakcja
    W> jest wycofana, do czasu jej rozpoznania.

    W takim razie pietno dla operatora ze o tym ani slowem nie wspomnial.

    >> Jak
    >> przypomnialo mi sie to co na grupie pisaliscie o Citi ze taki cos
    >> zalatwiaja od reki to mi sie noz w kieszeni otwiera.

    W> Oj, nie do konca. Nie wiem czy w citi maja jakies druczki reklamacji, bo do
    W> głowy mi nie przyszlo zeby iść składać reklamacje do oddzialu... W citi po
    W> złożeniu reklamacji kwota jest _warunkowo_ anulowana az do momentu rozpoznania
    W> reklamacji. Później zazwyczaj przysyłają formularz z koperta zwrotna
    W> (identycznie jak w multi).

    To juz tak poza konkursem - na czym polega rozpoznawanie takiej
    transakcji? Jak bank odroznia te faktycznie moje od fraudow w
    przypadku dostepu np. do platnych serwisow? Bo w przypadku sklepu
    zawsze jakis tam slad jest w postaci adresu dostawy.

    Pzdr
    Konrad Inglot


    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl


    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1