  • Data: 2003-04-08 11:49:19
    Temat: Re: Pietno dla Multi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał

    > Wlasnie sprawdzilem, reklamacje zlozylem wczoraj, dzis transakcja nie
    > jest wycofana tylko normalnie siedzi w historii. Saldo/dostpne srodki
    > bez zmian przed i po reklamacji.

    Dlatego napisałem ze po przyjeciu reklamacji. Właśnie w tym lepszy jest citek,
    ze od razu po telefonie jest zwrot (choc w regulaminie jest 48h), a w multi
    zazwyczaj w ciagu ok. 2 dni. Druga rzecz w czym lepszy jest citi, to calkowite
    wycofanie transakcji=zwrot; w Multi jest blokada ;-// Reszta tak samo.

    Z regulaminu:
    Posiadacz rachunku powinien zgłosić MultiBankowi każdą niezgodność salda
    rachunku, powstałą na skutek uznania lub obciążenia związanego z użytkowaniem
    karty, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyciągu, jednak przed
    dniem wymaganej spłaty.
    Niezgodność, o której mowa w ust. 1 może być zgłoszona za pośrednictwem
    multilinii lub w dowolnej placówce MultiBanku.
    Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, MultiBank blokuje na rachunku
    kwotę reklamowanej transakcji wraz z ewentualną prowizją naliczoną na podstawie
    reklamowanej transakcji i przystępuje do rozpatrzenia reklamacji. Kwota blokady
    nie jest brana pod uwagę przez MultiBank przy naliczaniu odsetek oraz minimalnej
    kwoty spłaty.
    W przypadku reklamacji transakcji dokonanych przy użyciu karty, MultiBank może
    zwrócić się z prośbą o wypełnienie pisemnego oświadczenia określającego
    przyczynę reklamacji oraz doręczenie kopii dowodu dokonania transakcji.
    Oświadczenie musi być podpisane przez Użytkownika karty, którego karta posłużyła
    do dokonania reklamowanej transakcji.

    Ps. w przypadku debetówek jest tak samo.