  • Data: 2002-05-23 09:25:53
    Temat: Re[2]: Ubezpieczenie karty w MultiBanku - pytalem o szczegoly
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojtek,

    WF> Masz na mysli transakcje dokonane np. przez nieuczciwego sprzedawce
    WF> kiedy sama karta ciagle pozostaje w posiadaniu odpowiedniego
    WF> uzytkownika ?

    Nie, mam na mysli to, ze ktos w sklepie zapamieta numer, date
    waznosci, dane posiadacza i uzyje tych informacji w sklepie
    internetowym.

    WF> To ubezpieczenie od strat powstalych w wyniku nieuprawnionego uzycia
    WF> utraconej karty a nie od przechwycenia przez kogos numeru karty, ktora
    WF> ciagle uzytkownik posiada.
    WF> Nie za bardzo rozumiem, po co chcesz obejmowac ubezpieczeniem
    WF> transakcje, ktore mozna skutecznie zareklamowac ?

    W takim razie ja bylem w bledzie i o tym nie wiedzialem. Ale wydaje mi
    sie ze PN powinna mi od razu powiedziec to co Ty teraz napisales i
    mnie z tego bledu wyprowadzic.

    WF> Moze miala na mysli CVC2. Ale fakt, widac ze nie byla w temacie :)

    Daje sobie reke uciac ze ta konkretna PN nie wie nawet co to jest CVC2
    :)

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl