  • Data: 2002-05-22 21:41:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie karty w MultiBanku - pytalem o szczegoly
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 May 2002 09:19:40 +0200, k...@p...onet.pl (Konlin)
    wrote:

    >dokladnie to przeczytalem i zaczalem miec watpliwosci co do
    >ubezpieczenia od fraudu zrobionego przez siec. Po zajeciach poszedlem
    >wiec znowu do placowki gdzie byla juz inna pani, tym razem niestety
    >musze ja tradycyjnie nazwac PN (chyba wiadomo o co chodzi). Podchodze
    >i pytam czy ubezpieczenie obejmuje transakcje wykonane przez
    >internet. Pani od razu zlapala za sluchawke, chwile porozmawiala po
    >czym przeprosila mnie i poszla. Wraca za chwile i mowi ze nie. Pytam
    >sie czemu, skoro bardzo latwo zrobic w sieci taki przekret.

    Masz na mysli transakcje dokonane np. przez nieuczciwego sprzedawce
    kiedy sama karta ciagle pozostaje w posiadaniu odpowiedniego
    uzytkownika ?
    To ubezpieczenie od strat powstalych w wyniku nieuprawnionego uzycia
    utraconej karty a nie od przechwycenia przez kogos numeru karty, ktora
    ciagle uzytkownik posiada.
    Nie za bardzo rozumiem, po co chcesz obejmowac ubezpieczeniem
    transakcje, ktore mozna skutecznie zareklamowac ?

    >PN na to,
    >ze przeciez (wiem ze bedzie metnie, tez nic z tego nie zrozumialem)
    >zeby dostac sie do sklepu trzeba podac haslo, a haslo jest chronione w
    >wewnetrznym systemie bankowym i bank za to nie odpowiada (!). Az mnie
    >zgielo ale nic, brne dalej. Pytam sie PN jakie to haslo ma na mysli.
    >PN na to - haslo do karty (moze chodzilo jej o PIN)?

    Moze miala na mysli CVC2. Ale fakt, widac ze nie byla w temacie :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl