eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S. › Re: 20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S.
    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S.
    Date: Thu, 17 Jun 2010 22:46:58 +0200

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c1a8829$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...
    > Proszę o powolną ewakuację z akcji aby potem nie biadolić,że się nie
    > wiedziało.Mój sen moją siła.

    Po co?
    Przecież im bardziej spadnie, tym będą tańsze. Kurs akcji nie ma wpływu na
    zyski firmy. Jeśli firma dzieli się zyskami co roku, to jej cena po prostu
    nie może zbyt nisko spaść. Kurs akcji nie ma znaczenia, jeśli daje co roku
    10% dywidendy i poważnie planuje utrzymać taką politykę.

    Problem mają akcjonariusze firm które nie wypłacają zysków swoim
    właścicielom. Ci mają faktycznie przerypane.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/