    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 3.2000
    Date: Thu, 06 May 2010 22:51:02 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > żeby odsunąć od władzy POgietych zaakceptowałbym polityczny flirt
    > PiS ;) z SLD
    >
    > a nawet przeprosiny Dorna i powrót na salony w PiS
    >
    > polityka to sztuka kompromisów i czasami trudnych decyzji
    >
    > natomiast PO-PiS - nigdy w zyciu !
    >
    > zapłakałbym do poduchy;)

    Jak to miło czarli że wreszcie odezwałeś się ludzkim głosem... mówisz, że nawet
    Dorna byś zaakceptował?... to zaiste jesteś łaskawcą... nie wiem czy wiesz, że
    twój idol Jarosław nie zawsze był taki bezkompromisowy i waleczny jak teraz...
    za komuny gdy trzeba było walczyc i nadstawiac karku to był bardzo uległy i
    przymilny do ubeków... tak bardzo że ubecja nawet nie uznała za sensowne go
    internowac... dlatego tak bardzo irytują go pytania co robił gdy wprowadzano
    stan wojenny... za to Dorn był ostrym i odważnym kozakiem, który nieraz pomógł
    Jarkowi w biedzie... razem z Kaczyńskimi zakładał pis i zawsze był wobec nich
    bardzo lojalny... nawet był nazywany trzecim bliźniakiem... a Jarek w podzięce
    potraktował go jak psa... bo uznał że jego wpływy w pis są zbyt duże i może mu
    zagrozic... ja nie mam zbyt dobrego zdania o ludziach którzy w taki sposób
    traktują swoich przyjaciół...