    From: Tomasz Skowroński <b...@p...fkz.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 36 zl za wznowienie karty do mbanku emax
    Date: Thu, 6 Feb 2003 08:34:55 +0000 (UTC)

    In article <b1sc2m$1mv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krzysztof K. Maj wrote:
    > Karol Żwiruk <k...@z...pl> napisał w news:b1s3t3$evj$1@news.onet.pl:
    >
    > Płatna jest tylko karta do e-MAXa, karta do e-Konta jest wciąż za darmo.
    > Praktyka wykazała, że karta płatnicza do e-MAXa raczej nie ma sensu i
    > najwyraźniej bank postanowił skłonić klientów, aby z tej karty
    > rezygnowali.

    Praktyka wykazała, że karta do eKonta nie ma sensu.
    Po co komu karta do konta na którym nic nie ma.
    Pieniądze są trzymane na eMaxach.

    Według mnie powinny być wprowadzane limity na darmowe usługi np:
    - kilka lub kilkanaście darmowych wypłat z bankomatu
    - to samo z przelewami
    - jedna darmowa karta - wybór należy do klienta czy woli do eMaxa czy do eKonta
    bo jak ktoś zamówił sobie 4 darmowe karty do każdego konta, robi kilkadziesiąt
    przelewów miesięcznie lub codziennie wypłaca z bankomatu 50 zł to powinien za to
    płacić

    --
    ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ aaaaaaaaaabbbbbbbbcccccccccccddddddddddddddeeeeeeeee
    eeeeefffffffffffffgggggggggghhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiijj