  • Data: 2009-02-18 16:08:41
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnhb4t$qdq$1@opal.futuro.pl...

    > Tylko jakie znaczenie dla procesu podejmowania decyzji przez ciebie moze
    > miec to, czy moim zdaniem cykle istnieja czy nie istnieja? Istnieja
    > miliardy roznych zjawisk cyklicznych, nawet twoj komputer ma zegar
    > taktowany cyklicznie i wykonuje obliczenia tylko i wylacznie w okreslonych
    > cyklach czasowych.
    > Tyle ze istnienie cykli w przyrodzie nie ma nic do rzeczy w przypadku
    > zjawisk przypadkowych, zaleznych od wolnej woli czlowieka.
    >
    > Pester

    moje pytanie mialo na celu ustalenie faktów i zrozumienia twojego
    "Przeciwnie" z poprzedniego postu.
    Czasami jezyk polski jest trudny, czasami komunikacja zawodzi.

    Podsumowując : "Wiesz ze są cykle, ale kwestionujesz ich wpływ na giełdę"
    wiec słowo "przeciwnie" z twojego poprzedniego postu nie ma znaczenia i
    wprowadzilo niepotrzebne zamieszanie.

    Mogę sie z Tobą zgodzić, że niektóre cykle nie mają wpływu na gielde, ale ja
    przeciwnie do ciebie, mam wrażenie że cześć z nich ma jadnak na nie realny /
    obserwowalny wpływ na "wykresy".

    george