  • Data: 2007-04-16 13:21:14
    Temat: Re: 4,5% w Citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > F**K
    > wlasnie konsultantka oddzwonila, ze przyjela dyspozycje, ktorej przyjac nie
    > powinna i odeslala mnie do oddzialu!
    > 25 min. z nia rozmawialem, pytala mnie o wszystko o co tylko mogla i co
    > bank juz od dawna o mnie wiedzial ;-(

    Hłe Hłe
    U mnie też konsultant na początku powiedział, że można telefonicznie po
    czym się okazało, że na razie to niemożliwe - only oddział. No mogłem to
    bardziej zaznaczyć jak pisałem, to byś nie miał złudzeń. Swoją drogą to
    jednak prawda, że infolinię chyba dużego zaufania to nie wzbudzają. Jaki
    to problem podać konsultantom przed rozpoczęciem zmiany
    najistotniejszych danych i warunków na temat nowej
    promocji/usługi/konta/karty?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski