  • Data: 2009-12-02 08:09:07
    Temat: Re: 5,7% w Meritum na 6M - jest gdzieś lepiej?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    news:hf4585$nuu$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Michal_Ko" <m...@n...org> napisał w wiadomości grup

    > Bo sądzę, że już nie będą chcieli polskich obligacji i bonów. I od tego
    > się zacznie. I sądzę, że nie uda się uratować sytuacji kasą zabraną OFE.

    Nie tak szybko z tym wzrostem EUR, naprzod otrzemy sie pewnie o 3.80zl zanim
    nastapi to o czym piszesz. Na razie grube ryby razem z ministrem finansow
    graja do jednej bramki i obu zalezy na jak najwiekszym umocnieniu PLN,
    minister musi pokazac maly dlug na koniec roku, a 'inwestorzy' odkupic EUR
    tanio, bo przeciez sprzedawali nam je po ok 5zl na poczatku roku. To, ze
    powrotem nastapi gwaltowne odwrocenie to juz inna sprawa, bo w publikowane
    prognozy przez roznej masci analitykow o ciaglym umacnianiu PLN, to chyba
    juz nikt nie wierzy. Osobiscie wydaje mi sie, ze duzy wzrost walut dopiero w
    drugiej polowie 2010, bo wszystko w ekonomii nie dzieje sie tak
    blyskawicznie. Beneficjentem max wzrostu do PLN bedzie USD, bo EUR bedzie
    spadac wraz z peknieciem gieldowego 'balona' i inwestorzy masowo beda
    zamykac transakcje carry-trade, co znacznie przyspieszy ten proces.