  • Data: 2011-09-27 06:29:35
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 21:00:49 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > na przykład przemeldować się przed odbiorem wygranej, a po odebraniu
    > wygranej (wpłynięciu na konto) przemeldować się znowu. Ci co posiadają
    > dostęp tylko do jednego źródła (np. nieuczciwy pracownik banku) stracą
    > trop.

    To już chyba lepiej w ogóle się wymeldować a adres do kontaktu zostawić
    na jakąś skrzynkę pocztową. Jednak wydaje mi się, że o wiele
    korzystniejszy do wytropienia jest nr telefonu tudzież imię/nazwisko i
    portale społecznościowe typu nk, facebook.

    --
    xbartx