  • Data: 2011-09-27 11:20:47
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: "!sp" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:j5qsnq$duk$1@inews.gazeta.pl...

    > To przytocz.

    Przychodzi stara babcia do centralnego banku i chce wpłacić 5 milionów Euro
    na książeczkę. Ale chodzi o tyle pieniędzy, więc chce tylko osobiście
    rozmawiać z naczelnym dyrektorem. Dyrektor pyta, w jaki sposób babcia doszła
    do takiej sumy. Babcia mówi:
    -Przez zakłady.
    -Jak to przez zakłady?
    -No tak zakładam się z ludźmi o różne sprawy. Mogę się z panem założyć o 1
    tys. że pan ma kwadratowe jajka. Dyrektor śmieje się i przyjmuje zakład
    (chodzi przecież o dużą sumę, on wie dokładnie że nie ma kwadratowych
    jajek).
    - Babcia mówi, ponieważ chodzi o dużo pieniędzy:
    - Przyjdę jutro o 10 z moim adwokatem i wtedy stwierdzimy kto zakład wygrał.
    Dyrektor banku centralnego nie śpi cala noc, sprawdza kształt jajek no i
    jest przekonany że są okrągłe.
    Następnego dnia przychodzi babcia z adwokatem, dyrektor ściąga spodnie.
    Babcia mówi:
    -Przepraszam, ale chodzi o tyle pieniędzy, musiałabym jajka wziąć do ręki,
    żeby się przekonać, czy naprawdę nie są kwadratowe.
    Dyrektor zgadza się (chodzi przecież o dużą sumę). W pewnej chwili adwokat
    babci zaczyna tłuc głową o ścianę. Dyrektor banku pyta, co się dzieje z pani
    adwokatem?
    -Ach, nic, ja się z nim założyłam o 50 tys. że dziś rano o 10-tej będę
    trzymała jajka dyrektora banku centralnego w ręku...