  • Data: 2014-02-04 19:42:37
    Temat: Re: 50zł od BzWBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Pl" e...@g...co

    : To masz to samo co ja.... BzWBK u mnie
    : teraz rozmyśla co ma odpisać na reklamację ;-)

    Teraz zastanów się nad tym, że BZ WBKKB zatrudnia
    rzeczników, których zadaniem jest rozwiązywanie
    problemów wartych kilka procent wynagrodzenia
    płaconego rzecznikom... Na dodatek te problemy
    rozwiązywane przez rzeczników są zawiązywane przez
    sam bank, nie przez ,,sytuacje'' czy klientów bądź
    czynniki obiektywne... ;)

    IMO po to bank komplikuje, aby zatrudniać rzeczników.

    Zgodnie z regulaminem -- bank odpowiada za poprawność
    promocji, nie klient. Zatem każdy spór należy rozpatrzyć
    na korzyść klienta, nie banku. :) Ale tęgie głowy prawnicze
    rozpatrują, ukazując swój kunszt prawniczy, uczciwość itd...

    Dla mnie to zły bank.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'