    From: "mm" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 5zł za wyciąg KK mBanku
    Date: Sun, 28 May 2006 21:18:52 +0200

    MK wrote:
    > Czy to znaczy, ze nie mBank chce zmusic wszystkich do odbierania
    > wyciagow elektronicznych?

    Analogicznie jak nowi klienci Multibanku - mają do wyboru: albo płacić
    5/10zl za wyciąg papierowy, albo wyciągi PDF.

    > To nie jest fair, bo wyciagi elektroniczne
    > nie sa odpowiednio zabezpieczone. Wg. mnie aby wdrozyc takie
    > rozwiazanie nelezoloby szyfrowac wyciagi, udostepnic kazdemu
    > klientowi skrzynke mailowa na serwerze banku lub przyjac takie
    > rozwiazanie jak w Citi gdzi klient mailem otrzymuje tylko informacje
    > o wyciagu, a sam wyciag pobiera z serwisu transakcyjnego.

    To co ostatnio wyrabiają w mB/Multi coraz mniej mi się podoba.

    > Ciekawe, czy mBank bedzie wyciagi elektoniczne akceptowal przy
    > przenoszeniu karty ;).

    Taaaaaaaaa...... ;-))

    > Moga byc w dowolnym formacie. Wazne aby byly zaszyfrowane w innym
    > wypadku dochodzi do ujawnienia tajemnicy bankowej.

    Nie będą zaszyfrowane. To będzie zwykły hmtl. Później ma być pdf, ale pewnie
    taki sam jak w multi...

    > Dlatego wlasnie
    > klienta zmusza sie do zlozenia oswiadczenia woli, ze chce otrzymywac
    > wyciagi poczta elektroniczna. Wtedy bank ma czyste rece.

    To jest chore.