  • Data: 2012-06-04 20:18:31
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-04 19:52, Pan Sowa pisze:

    > A kto tyle daje za paliwo i spożywcze ?

    Pisałem tu, parę dni temu...

    > Poza tym bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów, dużo oddziałów itp.
    > Ja wiem, że mając 5 kart i kilka rachunków można mieć korzystniejsze
    > warunki ale DK jako podstawowy rachunek sprawdza się całkiem przyzwoicie
    > i jest to jedna z lepszych ofert.

    Dla sprawiedliwości dodam jeszcze, że wpł/wypł. gotówki w Mille też bezprow.

    A alternatywy:

    Wlewa się do BGŻ-tu, dają 1% od największego wlewu (limit: 50zł) stamtąd
    KD (= karta debetowa), czyli bankomatowa, bezprowizyjna wszędzie (za
    8zł/m). To konto jako "operacyjne". Przyjazne logowanie, hasła
    papierowe, więc b. wygodne. Do tego Optima (prawie onlajnowe przelewy)
    jako przywieszka lokacyjna.

    KK - indywidualnie wynegocjowane 3% MB. Ktoś tu też coś kiedyś pisał, że
    (chyba Meritum?) daje też tyle bez łaski. Do sprawdzenia.

    Depozyty - polować na "promocje" w klonach i inne, np. na tym 7% KO w
    Mille.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda