    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
    Date: Fri, 21 Sep 2012 18:05:36 +0200

    W dniu 2012-09-21 08:48, MrMrooz pisze:
> [...]
    połakomiłem się na 7mkę i dziś mi naliczyło odsetki (sic!) odpowiadające
    wczoraj też 'modyfikowałem' mSavera zaznaczając chęć udziału w promocji dla > >
    obecnych klientów. Co prawda nie dostałem maila potwierdzającego (po

    > To czat się myli, albo system im źle nalicza. Dziś naliczyły się odsetki znowu, już
    wg 7% (przelew > 1000 miałem na eKonto przed założeniem mSavera), podatek został
    pobrany.

    > Nie ukrywam, że jestem niemile zaskoczony kapitalizacją dzienną. Przy drobniejszych
    kwotach to porażka.

    Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków
    oszczednosciowo-rozliczeniowych i oszczednosciowych w mBanku:

    Odsetki od srodków przechowywanych na Rachunkach okreslonych w §59
    oblicza sie na koniec danego miesiaca, w ostatnim dniu roboczym
    miesiaca, przy załoeniu, e saldo Rachunku od dnia obliczenia odsetek
    do konca miesiaca nie ulegnie zmianie. Odsetki sa kapitalizowane i
    ksiegowane w ostatnim dniu roboczym miesiaca z data operacji
    przypadajaca na pierwszy dzien nowego miesiaca.

    §59.
    1. Przepisy niniejszego Rozdziału maja zastosowanie w stosunku do
    Rachunku eMAX, Rachunku izzyKONTO oraz Rachunku eMAX plus.
    2. Srodki na Rachunku eKONTO sa nieoprocentowane. Postanowien
    niniejszego Rozdziału nie stosuje sie do Rachunku eKONTO

    Czyli w ogóle nie ma informacji o sposobie kapitalizacji mSavera. Dzień
    bez mbankowej kompromitacji z regulaminami to dzień stracony...