  • Data: 2009-06-24 22:26:24
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: Wiktor <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:

    > Czekaj, ale nakrecamy sobie paranoje Noble Bank SA, Noble Funds SA,
    > Panorama Finansów SA, Fiolet PDK SA, Home Broker SA czy jeszcze czyms
    > innym?
    >
    > Po "czym takim" powinienem byl podziekowac? Bo getin holding ma na
    > stronie takze linki do jakiegos banku na Ukrainie i jakiegos banku na
    > Bialorusi, wiec chcialbym sie upewnic. :)

    Noble rozumiem, bo to jest bank oferujący produkt bankowy. Ale reszta?
    Co to jest Panorama Finansów i jakie znaczenie ma przy tej lokacie?

    Co lepsze w standardowej formułce wyrażając zgodę na przetwarzanie
    danych jest sprytnie wsadzone przetwarzanie w celach marketingowych.

    Ja po prostu nie lubię jak ktoś mnie oszukuje już na wstępie, bo nie
    rokuje to nic dobrego przy ewentualnych problemach w przyszłości

    Wiktor