  • Data: 2008-09-29 10:40:31
    Temat: Re: 700 miliardów -- może mi to ktoś wyjaśnić?
    Od: "Marek" <n...@m...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponoć (wiem od pracowników Citi) Citi w USA przynosi od dawna straty
    > i ratuje się Europą, z czego najlepsze efekty ma właśnie w Polsce,
    > czyli my :) (z dumą można to rzec) ratujemy Amerykanów.

    Nie znam sprawozdan finansowych Citi i nie wiem jak naprawde wygladaja
    dochody i zyskownosc w poszczegolnych regionach, ale z czapy jestem gotowy
    sie zalozyc ze nawet jesli te 'najlepsze efekty' sa wlasnie w Pl to stanowia
    malenki ulamek w wynikach calej grupy, wiec z tym ratowaniem Amerykanow to
    bym nie przesadzal... Ale przeciez my lubimy byc Chrystusem narodow, prawda?
    Chyba ze sie wypowie jakis pracownik Citi i zdemontuje moj sceptycyzm ;)
    albo komus bedzie sie chcialo siegnac do publikowanych sprawozdan i
    poszukacj jakiegos raportu wynikow w rozbiciu na regiony swiata i dac znac
    na grupie jak to naprawde wyglada.