  • Data: 2017-11-14 13:28:28
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomaszek" otihdn$676$...@n...news.atman.pl

    > Tesla coś produkuje, coś wdraża, coś eksperymentuje...
    > to daje nadzieję, że coś z tego dochodowego będzie.
    > BTC wygrzewa GPU kart graficznych i taki tylko
    > z tego pożytek.

    Zatem (zgodne z zasadą -- ,,ten stworzył, kto skorzystał'')
    mamy ,,twórcę'' BTC. Jest nim jakiś miliarder produkujący
    elektryczność!

    -=-

    Tesla? SpaceX, samochody elektryczne, hyperloop...
    To nie daje zysku?!?!?!? Zwłaszcza teraz? -- po
    aneksji Krymu?!?! (do niedawna tylko Sojuzy
    obsługiwały ISS)

    > W przypadku BTC nie pozbywasz się pośredników.
    > Masz ich po prostu bardzo wielu.

    Raczej -- akceptatorów, ;) kontrolerów, nie pośredników. ;)

    > Inne rozłożenie odpowiedzialności za transakcje.
    > Tu wyraźnie trzeba od siebie rozdzielić 2 sprawy. Piramida finansowa o nazwie BTC
    to jedno, a drugie to technologia łańcucha
    > bloków. Technologia ciekawa i zacna, BTC już niekoniecznie.

    Technologia kryptografii -- OK, ale:

    - po co ,,wydobywanie'' takim kosztem?
    - po co nieskończony łańcuch bloków?
    - dlaczego nie ma nikogo odpowiedzialnego za poprawność?
    - ciągłe falowanie inflacyjno-deflacyjne to doskonały
    sposób nie na wzbogacanie gawiedzi, lecz na
    pozbawianie jej złudzeń i szmalu...

    Wcześniej czy później ,,pospolite ruszenia''
    zamieniają się w budowanie zawodowej armii.
    Tak samo musi być tutaj -- na razie fajnie,
    bo ,,wszyscy'' oceniamy słuszność transakcji,
    ale za jakiś czas ludzie będą mili dość takiej
    ,,obywatelskiej kontroli'' znanej z sowieckiej
    (czyli -- radnej, radzieckiej) rzeczywistości...

    > No i wracamy do punktu wyjścia: w tym układzie zawsze
    > ktoś jest stratny. Chcącemu nie dzieje się co prawda
    > krzywda, tylko jakoś trudno mi sobie wyobrazić
    > człowieka, który chce być stratny. Zawsze jego
    > strata wynika albo z niewiedzy, chciwości lub
    > wprowadzenia w błąd. Gdyby nie wystąpił któryś
    > z tych czynników, to strona, która jest stratna
    > przy zachowaniu zdrowych zmysłów nie zdecydowałaby
    > się na transakcję.

    Stratni raz na jakiś czas wychodzą na ulice, wszczynają bunty i rewolucje,
    aby zabrać tym, którzy mają, upatrując problemów nie w sobie (i w swojej
    głupocie) ale w rzekomej nieuczciwości ludzi roztropnych...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( 23699 |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'