  • Data: 2017-12-16 01:41:20
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-12-17 o 13:43, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze to zle panstwo nie zamknelo dyrekcji i tylko dlatego ZUS
    > jeszcze dziala ? :-)
    > Czy ze zamykajac organizatorow ... panstwo musialoby sie samo zamknac ? :-)

    ZUS ZUS-em, ale przeanalizuj sobie dowolną kasę zapomogowo-pożyczkową w
    większej firmie. SKOK-i wykorzystywały tę lukę.

    > Ale w przypadku Wolomina i paru SKOK to Robert ma chyba racje - gdyby
    > panstwo nie napisalo, ze zamknelo prezesa, to by ta piramida mogla
    > jeszcze troche dzialac.
    > Rok, dwa, 5 zanim by plynnosc calkiem stracila ?

    Ja już tym zagadnieniem zajmuje się wiele lat i zawsze mówię, że przez
    nieostrożne działania można dowolną firmę wysłać do niebytu. To nie musi
    być celowe. Wyślij na miasto kilku dzielnicowych i niech zaczną
    rozpytywać przypadkowe osoby, jak się zachowywała pani w okienku
    dowolnego banku i policz, ile upłynie do jego upadłości.

    Tu akurat pełen szacunek dla walcowanych przez Komisję policjantów z PG
    w Gdańsku. Nie wiedzieli, czy na pewno jest tam oszustwo, to po prostu
    ni rozpętywali afery.