    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A jednak mialem racje :)
    Date: Sun, 8 May 2011 16:48:44 +0200

    > A mnie właśnie konsultant telefoniczny podobno zamówił ten pin. Choć może
    > miał wyrzuty sumienia po tym, jak Głębokim Westchnieniem skomentowałem
    > konieczność zasuwania w podskokach do placówki ;)

    Dostalem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania "na pismie":

    1. Jak uzyskać kod dostępu do serwisu telefonicznego Polbanku?

    Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że pin do Bankowowści Telefonicznej
    Polbank 24 można zamówić podczas kontaktu telefonicznego z infolinia banku,
    warunkiem zamówienia kodu jest posiadanie przez klienta aktywanej karty w
    Polbanku. Posiadanie pinu nie umżliwi jedna telefonicznego zwiększenia
    limitów na przelewy zlecane poprzez bankowość internetową. W razie
    dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801
    822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak
    Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG

    2. Jak zwiększyć globalny limit transakcji?

    Szanowny Panie, Uprzejmie informuję, że standartowe limity dobowe na
    przelewy zlecane poprzez bankowośc internetową Polbank 24 na przelewy
    zewnetrzne wynoszą 5000 zł, na przelewy wewnętrzne 10000 zł, na przelewy
    pomiędzy rachunkamkami limitów nie ma. Zwiększenia limitów można dokonać
    tylko w placówce banku, maksymalna kowta wynosi 100000 zł. Dyspozycja zmiany
    limitów jest realizowana przez bank w ciągu 3 dni roboczych. W razie
    dodatkowych pytań, jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem telefonu 0 801
    822 822 lub 22 3 822 822. Łącząc wyrazy szacunku, Dominika Lesiak
    Specjalista Departament Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG

    Odpowiedzi "pokrywaja sie" z tym co uslyszalem w oddziale banku.