eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA może Pocztowy mysli logicznie?Re: A może Pocztowy mysli logicznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A może Pocztowy mysli logicznie?
    Date: Sun, 10 Jan 2010 09:38:06 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 73
    Message-ID: <hic24j$ns7$1@news.interia.pl>
    References: <2...@n...onet.pl> <hiau73$g2a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bjf248.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1263111130 24455 83.28.147.248 (10 Jan 2010 08:12:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jan 2010 08:12:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515155
    [ ukryj nagłówki ]

    "Arkadiusz Jadczak" news:hiau73$g2a$1@inews.gazeta.pl

    > Tylko problem tego banku, naszpikowanego emigrantami z mBanku (chodzi mi
    rzecz jasna o
    > pracowników mBanku, którzy masowo i stale przechodzą do BP z mBanku od
    ponad roku),

    np. MałgosiaK :)

    > [...] że kopiuje mBank do bólu, od produktów po ulotki włącznie...
    Klasyczne copy paste bez
    > wyobraźni i strategii. Zatem jak dla mnie Bank Pocztowy chce być bankiem i
    dla emerytów i dla
    > internautów. I nowoczesnym i konserwatywnym jednocześnie. Efekt będzie
    wiadomo jaki: będą
    > bankiem dla nikogo.

    Tak jak mBank.

    > Grupy docelowej mBanku nie przekonają do siebie, bo marka BP jest skazana
    na
    > porażkę przez choćby magiczną literkę "P" w akronimie i to jest równie
    niemożliwe jak pokochanie
    > PKP, Telekomunikacji Polskiej, ZUS oraz US, również skazanych na
    porażkę... A grupy emerytów nie
    > nawrócą, tylko wręcz odstraszą nowymi pomysłami.

    Nie popadał bym w radykalizm - dobra TOiP, wydzielenie w placówkach PP tam
    gdzie się da specjalnych okienek tylko dla klientów pocztowego oraz co
    najważniejsze bankowość internetowa stanowiąca swoistego rodzaju bliźniaczą
    kopię mBanku (z pewnymi elementami zaczerpniętymi od konkurencji) i będzie
    się nad czym pochylić.

    > To jest właśnie przykład zamieszania i braku wizji - udało się coś zrobić
    w mBanku, to dawaj -
    > wdrażamy to w Pocztowym.

    Może to co zostało spier... w mBanku zostanie wprowadzone w pocztowym a tym
    samym będzie rozwijane...? oby...

    > To nic, że to inna grupa docelowa, inna oferta, inna marka, inna
    > specyfika sieci dystrybucji. Ważne żeby skopiować, po co wymyślać, skoro
    łatwiej skopiować...

    A możesz mi powiedzieć jaką ty byś chciał mieć ofertę w pocztowym?

    > Polska klasyka.
    > Na pohybel!

    Ostro i radykalnie :) podoba mi się

    > Szkoda tylko emerytów, którzy zamiast ulubionych cielistych pończoch i
    ziółek do parzenia w
    > okienku pocztowym będą teraz atakowani na Poczcie Polskiej ofertą
    nowoczesnych produktów
    > bankowych spod znaku Banku Pocztowego, pardon: mBanku, bo za chwilę nie
    będzie już różnicy i
    > wszystkim się te dwie oferty pop......ą.

    Radykalizm, radykalizm, radykalizm... o ile wyżej mi się twoje podejście
    podoba ;) to chyba tutaj za bardzo się zagalopowałeś.
    Ten bank ma szansę powodzenia jeżeli:
    1. tam gdzie się da będzie miał wydzieloną specjalną przestrzeń na swoją
    działalność
    2. zostaną stworzone stanowiska komputerowe, w których wspomniany "emeryt"
    będzie mógł samodzielnie (albo przy pomocy pracownika banku pocztowego)
    wykonywać operacje
    3. dobra TOiP, w której ten biedny emeryt jak i bogaty emeryt nie będzie
    kasowany za pierdoły
    4. w miarę sensowa oferta lokat

    Przy odpowiedniej promocji mają szansę na sukces.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1