  • Data: 2009-04-07 19:11:38
    Temat: Re: ABNAMROBANK olandia problem z karta
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:grfl5a$sqp$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> napisał w wiadomości
    >>
    > Próbowalismy zakleic czip tasma i myślałem że wtedy bankomat zczyta z
    > paska. Niestety wtedy wyskoczył komunikat ze bankomat nie moze rozpoznac
    > karty

    Na pasku jest zapisane, że karta ma chip. W takim bankomacie niestety nie
    zadziała - on ma zaszyte, że jeśli chip jest, to ma z niego skorzystać.
    Trzeba szukać jakiegoś starego, który jeszcze w ogóle o chipach nie słyszał.
    I wtedy najlepiej całą kasę wybrać, bo już takich chyba mało i a nuż
    wymienią...

    Może ktoś inny się dołączy i rzuci paroma adresami, a jak nie - zacznij nowy
    wątek :) Gdzie bankomat bez obsługi chipa :)

    Powodzenia w każdym razie!
    G.