  • Data: 2004-12-16 19:09:51
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA lub MasterCard
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    blad napisał(a):

    > na koncu artykułu jest wypowiedz dyr. MasterCard ze reklamacja jest uzasadniona

    Wiesz. Wypowiedzi dyrektorów nie są częścią umowy klient<->wydawa karty.

    Klient składa reklamację do banku, bo z nim przecież wiąże go umowa.

    Jeśli bank odrzuci reklamacje - to nie za bardzo masz się na co powołać,
    bo regulacje VISA, czy MasterCard formalnie *NIE* wiążą klienta. Ba -
    klient nie ma do nich nawet dostępu.

    A w ustawie o EŚP i umowach klient<->bank ja jakoś nie potrafię odszukać
    się podstawy, na której klient miałby żądać od banku [to, że on
    reklamację przekaże komuśtam to już wewnętrzna sprawa banku, nie
    klienta] zwrotu środków za bilety.