  • Data: 2008-11-28 19:03:11
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:ggpet5$3c7$1@achot.icm.edu.pl, *mareK* wrote:
    > Z informacji z Alior wynika ,że daja karte kredytową z
    > nieoprocentowanym kredytem na 57 dni.
    > Przy czym przelew z konta karty na dowolne konto jest traktowany jako
    > bezgotówkowy.
    > Czyli biore KK np z limitem np 40000 przelewam do innego banku na 56
    > dni, na 10% , potem spłacam ten kredyt nieoprocentowany w Alior i
    > powtarzam do skutku operacje.
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty
    > 40-80 zł, gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Jak raz przelejesz 40000 to jeszcze cie zwolnia z oplaty rocznej... Bo
    przelewy podobno wchodza do sumy kwot transakcji zwalniajacych z oplaty za
    karte.

    Haczyk - Jeszcze nikomu sie nie udalo dostac tej karty. Czekamy na
    pierwszego szczesliwca :-)
    Poki co ciagle cos maja nie tak i im sie procedury zmieniaja.
    Na koncu moze sie okazac tak jak w tym dowcipie:

    "Czy to prawda,że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody?
    - Oczywicie, prawda.
    Tylko nie w Moskwie, a w Leningradzie, nie na Placu Czerwonym tylko na ulicy
    Rewolucji, nie samochody tylko rowery i nie rozdają tylko kradną."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."