  • Data: 2006-02-08 08:46:19
    Temat: Re: ALLPAY - doświadczenia praktyczne?
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako zwykly klient sklepow internetowych i platnik nie mam niestety
    > dostepu do takich informacji.
    No właśnie - bo tak samo jak allpay czy platności sklep nie zobaczy
    kasy. W tej konkretnej sytuacji niczym się te firmy nie różnią.

    > Nie bede tu dodawal, ze wpadki trzeba miec NA CZYM. A znaczace
    > sklepy
    > internetowe nie ida na wspolprace z firmami typu allpay. Czy znasz
    > jakiekolwiek
    > sklepy internetowe, badz firmy naziemne prowadzace sprzedaz via
    > siec, majace
    > milionowe obroty i bedace jednoczesnie obslugiwane przez centra inne
    > niz PolCard
    > lub eCard?
    Tak. Allegro.pl korzysta z płatności.pl, które jest przecież firmą be
    ;) Onet.pl korzysta z płatności, home.pl korzysta z allpaya. itd. itd.
    Poza tym w tym momencie obraziłeś wiele innych osób prowadzących duże
    sklepy internetowe w Polsce.

    > A co bedzie w razie wpadki spolki jawnej czy zoo z malymi
    > kapitalami?
    Tak samo co w przypadku bankrutstwa ecardu. Nikt nie zobaczy pieniędzy
    :)

    > Dlatego tez ja, jako klient nie zaplace karta przez firme krzak.
    I nie musisz, na szczęście jest wolny rynek który pozwala serwisow
    typu płatności czy allpay dać dużo lepszą obsługę i niższe prowizje
    niż ecard czy polcard. Wiem to z doświadczenia.

    Poza ty zwróć uwagę, że nie jako KLIENT masz tu problem (bo jak
    zapłacisz kartą to w banku odzyskasz kasę pewno b. szybko), ale sklepy
    (jeśli już mówimy o problemach). Więc tak naprawdę nie jesteś stroną w
    tym sporze.

    --
    WWWojtas