    From: AUKCJE FM <i...@a...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AUKCJE FM szansą dla Polski.
    Date: Fri, 2 Jul 2010 09:56:15 -0700 (PDT)

    On 2 Lip, 00:54, bim-bom <j...@g...pl> wrote:

    > Jak tak nie lubicie Allegro, to czemu wygl d strony g wnej, kategorii i
    > aukcji jest spiracony po nim? Nawet URLe s zrobione w ten sam spos b ;)

    Hej,

    Ja nie lubię allegro? Przecież oni są tacy mili, pozbawili mnie kiedyś
    chleba i sądzili i sądził bez końca. Ale już chyba się z nimi lubimy,
    ja tam każdego lubię. Sądzisz że zjechany wygląd? Mieliśmy wiele
    wyglądów a nasz obecny wygląd znalazłem na śmietniku i opracowałem
    samemu pod względem użyteczności, prośby ludzi i przyzwyczajeń. Brałem
    również pod uwagę człowieku tysiące polaków którzy krzyczeli ze chcą
    stary wygląd a których nikt nie słuchał. Jeżeli ci ludzie, Polacy, nie
    są dla ciebie bratem i siostrą to nie wiem jak z tobą rozmawiać.. Co
    do linków to ze względu na wspólne korzenie naszego oprogramowania
    aukcyjnego. Jeżeli mówisz o kategoriach to nie jesteś w temacie gdyż
    opracowaliśmy inne kategorie a nie mogę pozbyć się którejś z kategorii
    to te same kategorie główne na tysiącach serwisów aukcyjnych. Co
    wiecej kategorie nam polecają sprzedający którzy wysyłają brakujące
    kategorie do dopisania.