  • 1. Data: 2010-07-01 19:27:28
    Temat: AUKCJE FM szansą dla Polski.
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

    Witam,

    Jedyną znaną mi możliwością obalenia monopolistycznych trendów i cen w
    niezagrożonym konkurencyjnie przedsiębiorstwie A jest zaistnienie
    konkurencyjnego przedsiębiorstwa B. Jeżeli uwzględnimy tutaj
    nadmiarowość pola działania afrykańskiego serwisu aukcyjnego
    allegro.pl należącego do giganta Tradus w perspektywie przesłanek o
    braku możliwości i relacji konkurencyjnej która mogła by w sposób
    pośredni lub co leprze bezpośrednie oddziaływać na zmiany oferty w/w
    serwisu aukcyjnego na tańszy i lepszy to dlaczego nie mieli byśmy tego
    zrobić dla dobra ogółu? Nie wspominam tutaj o generalnym celu jako
    suwerenności Narodu Polskiego oraz zabezpieczeniu przed obcokrajowymi
    firmami posiadającymi miliony danych osobowych POLSKI. Mogę tutaj
    dodać czynnik chrześcijański jako zaobserwowane przeciwdziałania w/w
    serwisu dobrom narodowej religii polaków jaką jest Katolicyzm. To
    wszystko zrelacjonowało nas obligatoryjnie do otwarcia jedynej
    polskiej defensywy rynku aukcyjnego wobec w/w najeźdźcy na nasz kraj,
    a mówiąc po polsku, otwarliśmy dla was substytut o nazwie AUKCJE FM,
    który jest o wiele tańszy i posiada nowatorskie funkcje i będzie
    posiadał niebawem wiele nowoczesnych rozwiązań i udogodnień za sprawą
    młodych polskich informatyków którzy są najlepsi w tym co robią, a
    robią to dla Polski, gdyż "Najważniejsza jest POLSKA!"

    Zapraszamy polaków do testów i współpracy
    www.aukcje.fm - http://www.aukcje.fm

  • 2. Data: 2010-07-01 19:48:51
    Temat: Re: AUKCJE FM szansą dla Polski.
    Od: Marek <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-01 21:27, AUKCJE FM pisze:
> [...]
    > nadmiarowość pola działania afrykańskiego serwisu aukcyjnego
    > allegro.pl należącego do giganta Tradus (...)

    Czy Tradus nie został już dawno przejęty przez Naspers -
    południowoafrykański koncern medialny ?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-07-01 22:54:51
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

> [...]
    > niezagrożonym konkurencyjnie przedsiębiorstwie A j...
    >
    > Zapraszamy polaków do testów i współpracy

    Jak tak nie lubicie Allegro, to czemu wygląd strony głównej, kategorii i
    aukcji jest spiracony po nim? Nawet URLe są zrobione w ten sam sposób ;)

  • 4. Data: 2010-07-02 00:46:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 02 Jul 2010 00:54:51 +0200, bim-bom napisał(a):

    > Jak tak nie lubicie Allegro, to czemu wygląd strony głównej, kategorii i
    > aukcji jest spiracony po nim? Nawet URLe są zrobione w ten sam sposób ;)

    Mam nadzieję, że ten notoryczny spamer skończy jak Subasta.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-07-02 16:56:15
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

    On 2 Lip, 00:54, bim-bom <j...@g...pl> wrote:

    > Jak tak nie lubicie Allegro, to czemu wygl d strony g wnej, kategorii i
    > aukcji jest spiracony po nim? Nawet URLe s zrobione w ten sam spos b ;)

    Hej,

    Ja nie lubię allegro? Przecież oni są tacy mili, pozbawili mnie kiedyś
    chleba i sądzili i sądził bez końca. Ale już chyba się z nimi lubimy,
    ja tam każdego lubię. Sądzisz że zjechany wygląd? Mieliśmy wiele
    wyglądów a nasz obecny wygląd znalazłem na śmietniku i opracowałem
    samemu pod względem użyteczności, prośby ludzi i przyzwyczajeń. Brałem
    również pod uwagę człowieku tysiące polaków którzy krzyczeli ze chcą
    stary wygląd a których nikt nie słuchał. Jeżeli ci ludzie, Polacy, nie
    są dla ciebie bratem i siostrą to nie wiem jak z tobą rozmawiać.. Co
    do linków to ze względu na wspólne korzenie naszego oprogramowania
    aukcyjnego. Jeżeli mówisz o kategoriach to nie jesteś w temacie gdyż
    opracowaliśmy inne kategorie a nie mogę pozbyć się którejś z kategorii
    to te same kategorie główne na tysiącach serwisów aukcyjnych. Co
    wiecej kategorie nam polecają sprzedający którzy wysyłają brakujące
    kategorie do dopisania.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-02 16:58:50
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

    Borys ty polski sprzedawco polaków, ty byś swoja rodzine sprzedał
    draniu Niemcowi lub arabowi za dolary a co dopiero polaków i Polskę
    całą. Ty oszuście pendzlu jeden szanujesz obce i liżesz im tyłki a na
    polaków się wypinasz i przeklinasz. Przekleństwa wrócą do ciebie
    niebawem, módl się!

  • 7. Data: 2010-07-02 17:01:55
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

    On 2 Lip, 02:46, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Fri, 02 Jul 2010 00:54:51 +0200, bim-bom napisa (a):

    >  Mam nadziej , e ten notoryczny spamer sko czy jak Subasta.
    >
    > --
    > Borys Pogore o
    > borys(#)leszno,edu,pl

    To że afrykański serwis allegro.pl żujący na polskich transakcjach
    polaków w Polsce ma darmową reklamę w Polskiej Telewizji Publicznej za
    moje i twoje pieniądze od kilkunastu lat przyklejając się do WOŚP to
    ci pasuje a polaków przeklinasz co?

  • 8. Data: 2010-07-02 17:02:04
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

  • 9. Data: 2010-07-02 17:02:19
    Od: AUKCJE FM <i...@a...fm>

    Tak masz rację

  • 10. Data: 2010-07-02 18:40:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 02.07.2010 18:58, AUKCJE FM wrote:
> [...]
    > całą. Ty oszuście pendzlu jeden szanujesz obce i liżesz im tyłki a na
    > polaków się wypinasz i przeklinasz. Przekleństwa wrócą do ciebie

    Polaku nad Polakami, a domena .fm to przypadkiem do innego kraju nie nalezy?
    Jak tak rzucasz Polskoscia na lewo i prawo, to wypadaloby, abys wspieral
    polskiego rejestratora i kupil domene .pl, a nie mikronezyjskie .fm.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org