eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwAgencja S&P obcięła perspektywe ratingu z stabilnej... › Re: Agencja S&P obcięła perspektywe ratingu USA ze stabilnej...
  • Data: 2011-04-20 18:21:24
    Temat: Re: Agencja S&P obcięła perspektywe ratingu USA ze stabilnej...
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 17:05:02 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze, że piszesz "powinien" a nie "musi".

    Wytłumacz tak p krótce Twoją filozofię a w szczególności jak się do siebie
    mają te twierdzenia
    Jak odbija się od opru i spada to normalne bo zgodne z wielopokoleniowymi
    obserwacjami trejderów
    Jak spada z powodu polityki FED i gigantycznego deficytu handlowego i paru
    innych rzeczy. to nie ma to zadnego znaczenia bo nie odbił się od oporu.

    Które z tych twierdzeń są bliższe prawdy?
    Nie pytam zeby Cie zaczepiać ani się kopać, ale naprawde ciekawy jestem
    dlaczego przedkładasz barokowe wyjaśnienia oparte na S/R, Fibony itp.
    zamiast prostego i zrozumiałego wyjaśnienia Sławka.