  • Data: 2022-02-02 11:20:57
    Temat: Re: Aion bank ma już wystarczająco dużo klientów?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Raczej się zwija, wykończyli go wisienkowcy kartami kredytowymi.
    A nie było o tym, że light przestaje być bezwarunkowo darmowy?
    Z opłaty ma zwalniać min. 5k depozytu.
    Za to bankomaty mają być bez ograniczeń.

    Ja ostatnio nie mogłem przelać z oszczędnościowego, więc je zamknąłem - przelało się,
    ale na konto dolarowe.
    Podwójna wymiana kosztowała mnie 2,30zł na 10k zł.
    Zobaczymy, czy oddadzą łobuzy, ta ich apka ma takie pułapki.
    Do tyłu nie jestem, te 10k gdzie indziej i tak by leżało na 0%, a nawet 1% za 3
    miesiące to było więcej.
    Więc jednego co szkoda to ich kursów.

    A testował ktoś koszt przelewu dolarów z aion do innego polskiego banku lub gdzie
    indziej?