    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 2 Feb 2022 04:10:10 -0800 (PST)
    Subject: Re: Aion bank ma już wystarczająco dużo klientów?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 2 lutego 2022 o 12:07:01 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    będące na "liczniku", poszły bez żadnych opłat.
    > jeżeli przelejesz kasę do kantoru w necie, wymienisz walutę a następnie
    > przelejesz do banku, w którym ten kantor ma konto to będzie to przelew
    > wewn. czyli bez dodatkowych opłat

    Chyba że (chyba) mBąk, gdzie przelew między oddziałami - corpo d. BRE oraz detalem d.
    mBąk lub multiBąk - potrafi być płatny.
    W sumie jest to jakaś opcja, choć wymagająca porządnego wywiadu najpierw oraz pewnego
    ryzyka z wysłaniem kasy poza własne konto.

    Dlatego pytam o aion - IKA jest OK, ale aion ma jeszcze lepsze kursy, tylko pytanie,
    co z opłatami za przelew.
    Z euro jest już luzik, ale dolary mogą być kłopotem.

    Zaś citi jest szczególnie ciekawą destynacją, bo ich bankomaty (ta niewielka ilość i
    to już tylko chyba w tzw. galeriach - pytanie, czy to galerianka od galerii czy
    galeria od galerianki - w Łodzi np. są manufakturki ;) wypłacają euro oraz dolary bez
    dodatkowych kosztów.
    Jest też opcja darmowej wypłaty w kasie aliora - ale oddziałów aliora z kasą jest
    chyba nawet mniej niż bankomatów citi.

    > kiedyś przelałem (z banku X) USD do kantoru i (bez wymiany) chciałem
    > przelać do banku Y...nie dało się, jak zapytałem dlaczego to jw. przelać
    > mogę (do innego banku) jak dokonam wymiany waluty (na czymś muszą zarobić)

    O, i jak się skończyła ta sytuacja? Musiałeś przelać z powrotem do banku X? Co to był
    za kantor? Trzeba go skreślić z listy ;>