  • Data: 2008-05-10 15:36:55
    Temat: Re: Air France i platnosc karta
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:g04evt$lkm$1@inews.gazeta.pl...

    > Autoryzacja by pewnie przeszła, ale na lotnisku mogą chcieć zobaczyć tą
    > kartę.
    > Jestem uczulony na to, bo kiedyś kupowałem koleżance bilet w China
    > Airlines,
    > autoryzacja była i kasę z karty ściągnęli, natomiast na lotnisku chcieli
    > zobaczyć tą kartę. No i nie wydali jej karty pokładowej - musiała kupić
    > nowy
    > bilet. Kasę oddali dopiero po 2 miesiącach, po reklamacji.

    Dziwne? Co w przypadku gdyby karta zaginęła lub uległa zniszczeniu w
    międzyczasie? Bardzo dziwny przypadek. Jeszcze nigdy w żadnych liniach nie
    zdarzyło mi się aby chcieli ode mnie karty, która płaciłem za bilet, w
    części przypadków zresztą nie pamiętałbym która to była lub nie miałbym jej
    przy sobie. Faktem jest, że akurat China Airlines nie miałem jeszcze okazji
    podróżować, ale np. AF niejednokrotnie.

    > Paszport właściciela karty? Okazany przy check-in?

    Paszport pasażera.

    marekz