  • Data: 2008-05-10 19:07:05
    Temat: Re: Air France i platnosc karta
    Od: "Tomek." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:g04evt$lkm$1@inews.gazeta.pl...

    > Autoryzacja by pewnie przeszła, ale na lotnisku mogą chcieć zobaczyć tą
    > kartę.
    > Jestem uczulony na to, bo kiedyś kupowałem koleżance bilet w China
    > Airlines,
    > autoryzacja była i kasę z karty ściągnęli, natomiast na lotnisku chcieli
    > zobaczyć tą kartę. No i nie wydali jej karty pokładowej - musiała kupić
    > nowy
    > bilet. Kasę oddali dopiero po 2 miesiącach, po reklamacji.

    > Paszport właściciela karty? Okazany przy check-in?

    autoryzacja przejdzie, ale na lotnisku są problemy.
    Bo przy pierwszym check-in system sprawdza czy karta jest aktywna.
    Ja miałem problem w BA, bo moja karta w dniu lotu była już nieważna
    (zrezygnowałem z niej) i nie mogli mi wydrukować kart pokłdowych.
    Musiałem iść do biura BA i tam ręcznie autoryzowali, w drodze
    powrtonej już nie było problemu.

    t.