eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Air France i platnosc kartaRe: Air France i platnosc karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlanti
    s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Air France i platnosc karta
    Date: Sat, 10 May 2008 19:23:41 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <g04m4u$ca7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <g02gkg$r5l$1@news.wp.pl> <g03gd0$8dr$1@inews.gazeta.pl>
    <g03oh9$mn$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g041qc$mcr$1@inews.gazeta.pl>
    <g043c4$el0$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g04evt$lkm$1@inews.gazeta.pl>
    <g04fik$pi6$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g04lej$eni$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gti42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1210440670 12615 83.3.242.42 (10 May 2008 17:31:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 May 2008 17:31:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g04lej$eni$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446446
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:g04lej$eni$1@inews.gazeta.pl...

    > Najciekawsze jest to że data ważności karty skończyła się 4 miesiące przed
    > lotem - i koleżanka tłumaczyła że tę kartę trzeba było zwrócić do banku,
    > ale
    > byli nieugięci. Reklamacja też była drogą przez mękę bo linie swoją
    > siedzibę
    > mają na Tajwanie, w Polsce żadnego przedstawicielstwa. Ale udało się, po
    > wymianie kilkunastu maili i telefonach, zrobili zwrot na kartę (dobrze że
    > nie
    > zamykałem rachunku karty).

    Heh. To zakrawa na jakąś paranoję, godną co najmniej ZUS-u.

    Co by się stało, gdyby rachunek karty już nie istniał jest interesujące.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1