  • Data: 2009-10-23 19:46:17
    Temat: Re: Akcje PGE
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewelina" <...@w...com> wrote in message
    news:hbt0dj$cse$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dziękuję za odpowiedzi.
    >
    > Wiem już, że chcąc inwestować (wielkie słowo :-) na giełdzie muszę założyć
    > wpierw rachunek maklerski.
    > Natomiast co do zaczynania od PGE mam pewne wątpliwości, a odpowiedź
    > MarkaZ jeszcze je zwiększyła.
    > Wydawało mi się, że ta zapowiadana wysoka redukcja jest szczególnie
    > niekorzystna dla osób biorących na ten cel kredyt, bo im większa redukcja
    > tym większy musiałby być wzrost ceny akcji żeby całość się opłaciła.
    > Ale może i dla kogoś takiego jak ja, czyli bez potrzeby brania kredytu,
    > taka
> [...]

    odpal excela i policz jaki bedzie koszt kapitału przebywającego na
    nieoprocentowanym rachunku w BOS, Zuważ że tylko jego skromna 5% cześć
    rzeczywiscie "kupi" akcje. 95% kwoty zdeponowanej w BOS pracować nie bedzie
    w tym okresie wcale. Dolicz to tego prowizje maklerskie kupno / sprzedaż.

    tak BTW. po co ci akcje PGE ? Kiedy chcesz je sprzedać ?

    george