  • Data: 2009-10-24 10:31:13
    Temat: Re: Akcje PGE
    Od: sqlwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "sqlwiel" <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hbujaj$5db$...@a...news.neostrada.pl

    > A tobie o co właściwie chodzi? Nie wie to pyta. Grupy służą do zadawania
    > pytań. Samo poczytanie może nie wystarczyć jak dla kogoś są to rzeczy nowe.

    Niemal na wszystkich forach i grupach piszą, aby poszukać odpowiedzi w
    istniejących postach, zanim napisze się posta z pytaniem. Akurat
    odpowiedzi na jej pytania są w wynikach wyszukiwania, które jej poleciłem.
    To najbardziej oczywiste zapytania i najbardziej oczywiste miejsca do
    szukania odpowiedzi.

    > I jeszcze polecasz jej ten bezwartościowy śmietnik... :>

    Tak. Zrób to co polecam, a dokładniej, to dam Ci link do gotowego
    wyniku, bo widzę, że Ty też nie lubisz Google:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/search?
    q=PGE&start=0&scoring=d&

    i podtrzymaj teraz swoją tezę, że to śmietnik.
    Cały internet jest śmietnikiem, dlatego trzeba umieć szukać.

    --
    Pzdr. SQLwiel.