    From: "Ewelina" <...@w...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Akcje PGE
    Date: Sat, 24 Oct 2009 14:13:29 +0200

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Nie jestem blondynką, ani fizycznie, ani intelektualnie. :-)

    > jeżeli myślisz że ktoś będzie ci mówił co masz kupić
    Oczywiście, że na to nie liczylam.
    Chodziło mi o ogólne rady, wskazówki itp. I takie, przynajmniej częściowo,
    w tych odpowiedziach się znalazły.

    Najbardziej ucieszyła mnie ta uwaga MarkaZ:
    > w zasadzie nie ma pewnych inwestycji, trzeba patrzeć i aktywnie reagować na to co
    się dzieje na rynku. O darmowe jedzonko trudno,
    > bo inwestory sobie je z rączek nawzajem wyrywają. Ale tych okazji jest mnóstwo.
    Trzeba się samemu pouczyć, zapłacić troszkę
    > frycowego. A potem bez wysiłku da się z tego dobrze żyć.
    Wiem, że muszę zdobyć doświadczenie, zrobić trochę błędw (oby nie za dużo),
    ale wniosek ogólnie jest optymistyczny.
    Cieszy mnie to, bo kiedyś słyszałam, że nie ma sensu by nie-fachowiec tym się
    zajmował, że lepiej powierzyć wszystko specjalistom. A ja chcę to robić sama,
    z wszystkimi konsekwencjami. Ale zdaję sobie sprawę, że droga jest długa.

    Pozdrawiam
    Ewelina.