eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAkior Sync i moje bojeRe: Akior Sync i moje boje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Akior Sync i moje boje
    Date: Tue, 27 Aug 2013 10:24:12 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 16
    Message-ID: <kvhnne$mmu$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <521b6cfe$0$1216$65785112@news.neostrada.pl><kvfs7j$vdb$...@n...news.atma
    n.pl> <kvft0a$rgu$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <kvhe26$gpe$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1377591854 23262 87.239.219.196 (27 Aug 2013 08:24:14
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Aug 2013 08:24:14 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kvhe26$gpe$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:595369
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kvhe26$gpe$...@n...news.atman.pl...

    > Hmmm myślałem, że chociaż taką prostą rzecz jak wykonanie przelewu* mają
    > ogarniętą a i tu się myliłem. Najgorsze, że u taty Aliora poziom obsługi
    > jest identyczny, bo to chyba w zasadzie mniej więcej ta sama ekipa -
    > znaczy tak samo szkolona i prowadzona. A te ich mityczne 30 dni roboczych
    > na reklamację kładzie już wszystko na łopatki.

    Teraz sprawdziłem i środków nadal nie ma. Nie ma także śladu odpowiedzi na
    złożoną reklamację. Nie radzą sobie kompletnie. Zobaczymy jak będzie
    wieczorem. :)

    Nie przelali środków na rachunek Blue Media i nie są w stanie tego
    zdiagnozować w ciągu 23 godzin od momentu wystąpienia problemu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1