    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Akior Sync i moje boje
    Date: Wed, 28 Aug 2013 19:12:23 +0200

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Mnie np. dziś zgubili 5000 zł. Przelew jednorazowy. Do BRE. Rachunek
    > obciążyli z samego rana, po czym słuch o pięciu tysiącach zaginął. W Blue
    > Media słusznie odsyłają mnie do Synca. W Syncu próbują mnie odsyłać do
    > Blue Medii i ogólnie widać (na czacie próbowali nawet sugerować, że nie
    > mam składać reklamacji w Syncu), że nie mają pojęcia co się wydarzyło. Tak
    > jakby to było trudne do ustalenia. A co gdyby to było moje ostatnie pięć
    > tysięcy?
    >
    > Podejście do klienta rodem z wiadomej szatni. Mam ID Blue Media, mam numer
> [...]

    Dalszy ciąg tej historii był następujący. Do końca dnia zero reakcji na
    reklamację. Następnego dnia zero reakcji na reklamację. Dziś po południu
    znienacka uznanie rachunku źródłowego kwotą przelewu. Nadal zero odpowiedzi
    na reklamację. Gdybym się nie zalogował, nie wiedziałbym. I to jest
    podstawowy problem Aliora. Przecież gdybym ja zgubił komuś 5k, do tego w
    taki sposób, że ten ktoś mógłby sądzić, że mu je próbuję podpierdolić, to
    bym od razu dzwonił z informacją, gdyby tylko sprawa się wyjaśniła. Ale ten
    bank ma to najwyraźniej w dupie.

    No cóż przed chwilą złożyłem kolejną reklamację, dotyczącą uznania rachunku
    odsetkami od tej kwoty za dwa dni w wysokości 16% rocznie, z zastrzeżeniem,
    że niekoniecznie są to wszystkie moje oczekiwania związane z zaistniałą
    sytuacją. No to czekamy 30 dni normalnych czy tam roboczych na reakcję tego
    pseudobanku. Korespondencja z KNF i prawdopodobnie z Panią Arbiter i tak ich
    nie ominie.

    Oczywiście środki od razu poszły na kolejny przelew natychmiastowy. Tym
    razem dotarł, a w sumie może to i szkoda...

    Z całego serca wszystkim Grupowiczom odradzam ten bank jako coś w rodzaju
    głównego banku.