    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aktywuj Java Developement Toolkit
    Date: Wed, 27 Nov 2013 11:36:25 +0100

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    >Więc dla mnie jest całkowicie niezrozumiałe, dlaczego mam aktywować
    >wtyczkę, która ma problemy z bezpieczeństwem!
    >Logicznie rozumując, jeśli jakaś wtyczka ma problemy z
    >bezpieczeństwem,
    >to należy ją raczej usunąć, a nie aktywować!

    Pytanie moze pochodzic od przegladarki.
    To jej producent uznal ze Java niebezpieczna i trzeba ostrzec i
    spytac.

    >Javę aktualizowałem już chyba dziesiątki razy z powodu zagrożeń jakie
    >ona stwarza i te aktualizacje nic nie dają, w jakiś czas po każdej
    >aktualizacji wyświetla mi się następny komunikat, że moja wersja Javy
    >stwarza zagrożenie i musze ją znowu aktualizować.
    >Ta zabawa w kotka i myszkę bardzo mi się nie podoba, a bankowi, który
    >na
    >swoich stronach transakcyjnych wymaga stwarzającej zagrożenie Javy
    >(chyba, że czegoś nie rozumiem), po prostu się dziwię.

    Wszystko stwarza zagrozenie.
    Z punktu widzenia banku Java pewnie jest bezpieczna - zawsze uzywali,
    ich strona klientowi nie zagraza - poki sie na nia hackerzy nie
    dostana.

    Tylko tyle ze do typowej dzialalnosci bankowej java ani inny activeX w
    zasadzie niepotrzebny.

    J.

    > Gadanie.
    > BTW: na to, by w Google treść komunikatu wrzucić nie wpadłeś?

    Wpadłem. Wszystkie wyświetlane linki prowadzą do mojego pytania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof