eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
  • Data: 2024-07-15 09:54:29
    Temat: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jul 2024 23:11:26 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Jest zupełnie inaczej - w szczególności wysokość składki jest
    > uzależniona od wysokości świadczenia, a nie od np. zarobków.
    > Co wyłącza większość ludzi z takiego ubezpieczenia.

    W USA nie.

    > Sam pisałeś, że niezbyt. Poza tym ubezpieczenie społeczne to inna bajka.

    Tak to sie nazywa. No chyba ze "ubezpieczenie zdrowotne".

    > Niewielkie tak, ale większe już nie - dywidenda wypłacona, kasy nie ma.

    Jak pisałem - w przypadku chorobowego musiałoby się coś poważnego
    stać. A i tak wolnych lekarzy zabraknie, i budzet dużo nie wzrośnie.

    > Ale wystarczający, by wpływy i koszty przestały się bilansować.

    To się podniesie, i starczy na kolejne lata.

    Właśnie podnoszą składki OC samochodów, bo się ponoć nie zbilansowały.

    > Musiałby chyba upaść NFZ, a za leczenie musieliby płacić bezpośrednio
    > pacjenci, ew. ubezpieczyciele (raczej w mniejszym niż większym stopniu).

    Jeden pacjent raczej nie ma siły przebicia - płaci, ile mówią.
    Ubezpieczyciele - być może.

    J.