  • Data: 2004-01-29 08:39:22
    Temat: Re: Alfa Romeo 147 do wzięcia
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik na L4 <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>
    wrote:

    > A Stasia Ruszyło za nabijanie się z tego, że znajduję się w słabej
    > kondycji zdrowotnej po ciężkich przejściach z służbą zdrowia, która z
    > zdrowiem nie ma już za dużo wspólnego ;)

    Przyjmij wyrazy współczucia :(
    Też jestem chwilowo na L4, ale miałem przyjemność być obsłużony przez
    prywatną firmę, gdzie na recepcji siedzą uśmiechnięte dziewczyny, a lekarz
    przyjmuje punktualnie o umówionej godzinie. Szkoda, że to już ostatni raz.
    Ale to NTG ;)

    > Informuję równocześnie, że MULTIBANK omijał będę niczym psie odchody
    > na ulicy ... I to samo polecał będę znajomym ...

    Witaj w klubie ;)

    > "Witamy.
    >
    > Dziękujemy za informacje.
    > Profil sluzacy m. in. do korzystania z grup dyskusyjnych tego
    > użytkownika został zablokowany.
    > Również domena centrumoszczedzania.pl została zablokowana na naszych
    > serwerach.

    No popaczpan, jacy sprawni.
    Ech. To pewnie koniec projektu "Web marketing" ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl