  • Data: 2004-01-29 08:18:17
    Temat: Re: Alfa Romeo 147 do wzięcia
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości

    > Godne pochwały jest to, że autorka podpisała się nazwiskiem i nazwą
    > organizacji.

    > "Enlarge your penis". Nie znam się na marketingu, wiem natomiast że coś
    > takiego działa na mnie (i nie tylko) jak płachta na byka. To nie jest
    grupa
    > ogłoszeniowa ani reklamowa, więc siłą rzeczy tego typu posty są tutaj nie
    na
    > miejscu. No i ta niekonsekwencja - najpierw "Zainwestuj 5 000zł w fundusze
    > GTFI", potem "Pańskie "SP na L4" (a w ogóle to na grupach zwyczajowo
    pisze
> [...]

    A Stasia Ruszyło za nabijanie się z tego, że znajduję się w słabej kondycji
    zdrowotnej po ciężkich przejściach z służbą zdrowia, która z zdrowiem nie ma
    już za dużo wspólnego ;)

    Dla mnie to co poniżej oznacza koniec tematu .
    Informuję równocześnie, że MULTIBANK omijał będę niczym psie odchody na
    ulicy ... I to samo polecał będę znajomym ... A "paniusia" i tak ma jużu
    mnie krechę ...

    "Witamy.

    Dziękujemy za informacje.
    Profil sluzacy m. in. do korzystania z grup dyskusyjnych tego użytkownika
    został zablokowany.
    Również domena centrumoszczedzania.pl została zablokowana na naszych
    serwerach.

    Pozdrawiamy

    Abuse Team
    Zespół Onetpoczty