  • Data: 2010-07-10 05:44:24
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-10 02:14, witek pisze:

    > Bo nie ma prostej odpowiedzi,a całość flejmu już raz była.
    > Jeśli dokładnie nie pamiętasz komu dałeś samochód i dlatego wskazujesz,
    > że może temu a może temu, to dalej łamiesz art 78.4 bo tam nie ma słowa
    > o niepamietaniu lub wskazaniu grupy osób. Przepis jest jasny i prosty.
    > Masz wiedzieć i już. Choćby to było 10 lat tamu. Przepis nie zostawia
    > żadnej furtki.
    > Jak wskażesz kilka osób, które "prawdopodobnie" mogły prowadzić, to
    > dalej dostaniesz propozycję mandatu z tego samego paragrafu. Policjanta
    > kilka osób nie interesuje.
> [...]

    Troszkę się zmienia w przypadku zaparkowania samochodu.
    Samochód zaparkowany nie jest użytkowany.
    Jeśli udostępniłem komuś samochód we wtorek, on go zaparkował
    nieprawidłowo, po czym oddał mi kluczyki, a w środę rano strażnicy
    założyli blokadę i np. domagają się wskazania "komu udostępniłem w środę
    rano", to zgodnie z prawdą odpowiadam, że NIKOMU.
    No to oni (lub sąd) pytają "a komu wcześniej?" Na co ja: "A kiedy
    wcześniej? Wszak mam podać komu w OZNACZONYM CZASIE. Proszę oznaczyć
    czas." No i oni są w d..ie.
    Jestem właśnie w trakcie takiego sporu ze SM. -> http://l.pl/9v3

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy