    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Date: Sun, 30 Nov 2008 19:12:48 +0100

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b877cedf-e4e8-4d87-a5bb-774f7b9f5846@a12g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,alior;bank;falszowanie;
    regulaminow;klams...

    > Może się ktoś merytorycznie odnieść do tego artykułu.

    Merytorycznie nie mogę, ale gdyby tylko było to możliwe wziąłbym na ten bank
    shorta. :-)

    Interesuję się bankowością od około 2000 roku i takiej akcji z
    autofałszerstwem nie pamiętam. Owszem czasami się zdarzało, że w ciągu 2-3
    dni pojawiały się kosmetyczne zmiany, ale nie zmiany w tym stylu.

    No i teraz zobaczymy na ile ten smród bankowi zaszkodzi. Startują w trudnym
    okresie, bazy klientów w zasadzie brak. Tego rodzaju zagrania mogłyby
    wprawdzie sprowadzić Aliora jedynie do poziomu instytucji w rodzaju Cetelem
    czy Sygma, ale jako że nie mają opanowanego żadnego hipermartketu byłoby to
    u nich równoznaczne z wypadnięciem z rynku. Ano, zobaczymy.

    Sprawa wbrew pozorom wydaje mi się dość poważna, chyba raczej bank się do
    tego wydarzenia jakoś powinien odnieść. Zignorowanie problemu i udawanie że
    nic się nie wydarzyło wydaje mi się mało prawdopodobne. Niestety spodziewam
    się wyjasnień typu "oczywisty błąd pisarski", czyli że ktoś wrzucił na
    serwer plik bez poprawiionej daty.

    marekz